2010. július 6., kedd

Echo Flower Shouldrette


Minta: Echo Flower Shawl
Tervező: Jenny Johnson Johnen
Fonal: Melinda által festett merinó/selyem keverék fonal 1200m/100g
Tű: 3,5 mm
Méret: 120 x 52cm
Súly: 35 gramm
Készült: 2010. június 24.-26. között

Meleg színű selymes gyapjúból kötöttem ezt a virágos vállkendőt néhány esős délután. A Laminária virágai köszönnek vissza a kendőtestről, a szegély bogyós-lyukacsos, majd a leláncolás előtt ismét egy sor virág van. Közepes nehézségű, a mindenféle irányba történő apasztásokat és a bogyókötést kell ismerni. A rövidebb változatot kötöttem meg, 8x ismételtem csak a virágmintát, azt hiszem, hogy ez eddig a legrövidebb kendőm:)

16 megjegyzés:

Irenka írta...

Csodás minta csodás fonalhoz. Csupa szépséggel nyűgözöl le nap mint nap.

Ilona írta...

Csodaszép. Mindkét alkotót (festőt és kötőt) egyaránt dícséret illeti.

Macus írta...

Ez is gyönyörű. :))

Szihaj írta...

Gyönyörű lett! :))

Melinda írta...

Csodaszép lett, naná!:)
Azért szívesen megnéztem volna teljes kiterítettségében is...;D

Annamari írta...

Csodaszép.

Délka írta...

A fonalfestés nagyon jól sikerült (most is):)

Melinda, íme a teljes kendő:) Feltettem még egy fotót róla, azon jobban látszik.

Annamari, kíváncsi vagyok hogy milyen lesz a North Roe-d ugyanebből a fonalból:)

Délka írta...

Irenka, csak az elmaradásaim pótolom, a kendők régen elkészültek, csak a blokkolásuk és a fotózás tartott ilyen sokáig.
Hamarosan mutatok valami készülődő fehéret is:)

Melinda írta...

Köszönöm, Adél!:x Így is pazar!:)
/A zuramnak is tetszik!;)/

Délka írta...

Az enyémnek is tetszett:)

Mosolyrend Évi :) írta...

Olyan akár egy varázslatos, virágos rét .)

bucilla írta...

Gyönyörű minta, és a fonal se piskóta:) Nagyon szép lett!

ercsu27 írta...

Csak ismételni tudom a többieket: gyönyörű lett!

Kölcsönvehetem az "adattábládat"? :-) (a kendő adatait)

Délka írta...

Persze Erika:)

norono írta...

Most vagyok először (de biztos, hogy nem utoljára) itt nálad!Csodálatosak a munkáid!
Ebbe a gyönyörű kendőbe egyenesen beleszerettem!Sajnos én gyöngyöt fűzök, horgolni nem tudok, hozzá lehet jutni valahol a munkáidhoz?

Halász Boróka írta...

Véletlenül tévedtem ide, de itt is ragadtam. Gyönyörűek a munkáid, gradulálok hozzájuk. Ez a színátmenetes kendő különösen szép.... további jó alkotást!
Boróka