2010. december 29., szerda

Csavartmintás táska 2.

 

Minta: saját tervezés
Fonal: Red Heart Garland (200g= 200m; 70% akril, 30% gyapjú)
Egyéb kellék: 2 félkör alakú bambuszfül
Tű: 5,5 mm 
Méret: 40 x 25cm, 14 cm magas fülek
Súly: 200 g 

A csavartmintás táska 2 nap alatt készült el, egy gombolyag mogyorószínű Garland fonal elég volt a táskához és a fülek felvarrásához. Ennél sokkal több idő kellett a tökéletes táskafül megtalálására. Először 20 cm átmérőjű kör alakú lakkozott bambuszfület varrtam fel rá, de túl nagy volt a fül. Aztán rátaláltam a Fonalshop-ban a jelenlegi fülekre, a félkör alakú bambusz fülek szépen simulnak az táskához. Kibéleltettem drapp selymes bélésanyaggal, a belseje egy cipzárral záródó nagyméretű zsebet rejt magában, amibe pénztárcát, kulcsot lehet tenni. Végül sötétbarna szalaggal díszítettem, sokkal nőiesebb lett a végeredmény.

17 megjegyzés:

norono írta...

Nagggyon jó!!!

Kathy írta...

Ajjjaj! Itt bajok lesznek! :) Ez is nagyon tetszik! Aranyos a szalaggal.:)

zazie írta...

Hát ez egyszerűen szuper! Éppen most kötöttem én is csavartan, csak én türkiz sapedlit!:) B.Ú.É.K.!

Melinda írta...

Csodaszééép!!!:)
Én is szeretnék....!:DD

Lonci (Győr) írta...

Nagyon otletes ezzel a
szalaggal:-))) Tetszik igy ahogy van, es a fulet is tenyleg eltalaltad hozza!

ercsu27 írta...

Csudajó lett! :-)

Egy ötletet is adtál nekem, most elmegyek kotorászni a hímzős szekrényemben. :-)


Ennyi hó van nálatok?????

Kicsianya írta...

Nagyon klassz lett!Ügyi vagy!

Délka írta...

Köszönöm Lányok!
Melinda, ha szeretnél hasonlót, megboltoljuk. Csak egy jó varrónőt kell keresnünk, mert nem szereték azzal a lánnyal varratni többet aki ezt bélelte.

Igen, ilyen sok hó van nálunk és rengeteg madár.

Annyit még elárulok hogy hamarosan lesz egy 3-ik csavartmintás táska.

Irenka írta...

Naaagyon jó!

Mosolyrend Évi :) írta...

Jajjjjj ne!
Hogy tehettél velem ilyet? .)
Így éjnek-idején felcsigázni a szegény,fáradt kis blogolvasódat???? :)
Hol van most az arany lelkecskéd?
Ez valami ámulatbaejtő lett!
Nézem,nézem és még mindig nézem!

Fantasztikusan ügyes hölgyike vagy!

/az nem igérem,hogy ma már nem kukucskálok be többet .)/

Csilla írta...

Nagyon csinos, nőies darab, ügyi vagy. Én is agyalok most táskán, első körben egy kis bugyorkán színházi táskának, elő kell kotorni a fonalat hozzá.

enigma írta...

nagyon-nagyon tetszik..és ha a lányom meglátja, alaposabban meg kell néznem....köszönöm a tájékoztató adatokat is
Kriszti

zazálea írta...

ebben minden jó, Adél, a színe, a formája, a mintája, a füle, minden, na!

csutkailda írta...

Nekem is nagyon tetszik, de ezt már sokam előttem is elmondták. :)))

Erika írta...

Hát ez valami csodálatos! Gyönyörű munka és táska!!!
Ezt a csavart mintát, általában sportos fazonú pulóvereknél alkalmazzuk, de TE egy gyönyörű romantikus táskát készítettél belőle. Nagyon tetszik!!!!

Muffin...♥ írta...

Ó egy ilyen csinos táskát én is szívesen viselnék.....

Hena írta...

Hú de nagyon jól néz ki! Nagyon illik hozzá a selyemszalag!