2010. szeptember 27., hétfő

Sheep Shawl

 Falusi béke szendereg,
Misére mennek emberek,
A reggel, mint a tej, fehér
És a csönd csak zenél. 
                              Juhász Gyula: Makói idill
A felkelő nap megvilágítja az ébredező falut, amelyet gyümölcsöskert és napraforgótábla vesz körül. A réten  hófehér bárányok legelésznek. Egy falusi táj békés nyári reggele elevenedik meg ezen a kendőn. Az emberek és a természet békében, harmóniában élnek, még nem rombolták le a szűkebb (vagy tágabb) környezetüket. A falusi hajnalt magunk elé képzelve minden irányban látunk vagy hallunk valamit, érezzük a virágos rét illatát, halljuk a bárányok vidám bégetését.

Minta: Sheep Shawl 
Tervező: Evelyn A. Clark 
Fonal: uruguay-i festetlen merinó
Tű: 4,5 mm 
Méret: 270 x 130 cm 
Súly: 150 g 
Készült: 2010. szeptember 2. - 15. között

11 megjegyzés:

Kathy írta...

Nahaaaaat!
Gyonyoru ez a kendod ismet! De a mintaja valami csodalatos, tenyleg ugy van mint ahogy irod! Beket es nyugalmat araszt! :)

Irenka írta...

Micsoda különleges mintájú kendő! Gyönyörű a kivitelezés!

Amanda írta...

A báránykákat már Nönénél megcsodáltam. Nagyon szép lett!

Annamari írta...

Már vártam a kendőt, kíváncsi voltam rá. Nagyon szép lett és jó nagy darab megint...

bucilla írta...

Nagyon szép lett! Ezt kötötted Gyöngyinél:)

Délka írta...

Igen, ezt a kendőt kötögettem Debrecenben, csak néhány sor volt hátra és a szegély.
Köszönöm szépen mindenkinek a dicséretet!

Macus írta...

Gyönyörű a kendő, sajnálom, hogy élőben nem láttam.

Bár nem született makói vagyok, 24 éve élek itt. 9 évig a Juhász Gyuláról elnevezett iskolában tanítottam, többek között róla is. Most jól esett ez a kis részlet. Köszönöm.

Mosolyrend Évi :) írta...

Ez is szépséges!
A szekrényedben szívesen meglesném ezt a sok kendőt amit már készítettél .)

Délka írta...

Macus, örvendek hogy egy nem annyira ismert költő szavait tolmácsolhattam.

Évi, a szekrényajtót már lassan be sem tudom csukni:)

Kathy írta...

Nezzel be hozzam, van ott egy meglepi! :))

Délka írta...

Köszönöm szépen Kathy!