2011. március 10., csütörtök

Amelie tavaszi száma

Az Amelie magazin 2011/tavaszi számát nagy érdeklődéssel várta minden pályázó, aki a Fonalshop internetes áruház játékán vett részt, ugyanis itt jelent meg az eredményhirdetés. A tavaszi szám különlegessége hogy már a címlapon a Benke Erika által tervezett különleges csipkekardigán van,  egy interjút olvashattok vele és a csipkekötés rejtelmeibe avatja be az olvasót. Íme a címlap:
És a "Mit tudtál kihozni 20 deka fonalból?" pályázat nyertesei:
A következő oldalon azt a  december végén kötött mogyorószínű táskámat találtam, amelyre hosszú hetekig kerestem a megfelelő bambuszfület. A táska megnyerte az Amelie magazin fődíját és a Coats cég különdíját.

A saját fotóimból ezt a kollázst készítettem a december 29-i bejegyzéshez:


A táska leírása a magazin 48-ik oldalán található.
Köszönöm mindenkinek a szavazatát, a sok kedves hozzászólást és e-mailt amely sok erőt adnak a mindennapokban.

27 megjegyzés:

Zsófi írta...

Gratulálok! Ügyes voltál!

Szihaj írta...

Gratulálok! :))

Irenka írta...

Még egyszer gratulálok!

Amanda írta...

Gratulálok!

gromine írta...

Gratulálok !!!

Mázsa Viki írta...

Szívből gratulálok!!!

ercsu27 írta...

Kislány, egyszerre két díjat is besöpörtél!:-)

Gratulálok!

Délka írta...

Köszönöm mindenkinek!

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Mosolyrend Évi :) írta...

Gratula! :)
Most nézegetem a magazint.
Nagyon örülök a sikereidnek!

Csilla írta...

Gratulálok én is!

Tündérlátta írta...

Szeretettel gratulálok!

Melinda írta...

Kedves Adél! Hatalmas gratuláció!:DD Megérdemelted!:)

Délka írta...

Kedves Lányok, köszönöm szépen, nagyon aranyosak vagytok.

Judit írta...

Gratulálok!:)
(A te fotóid jobban tetzsenek)

Délka írta...

Sajnos a magazin által készített fotó nem színhű, a havas háttérrel jobban látszik az eredeti mogyoróbarna szín.

zsoka írta...

Gratulálok!!!
nagyon szép a táskád:)

Edige írta...

Gratulálok, igazán megérdemelted!

wondrlanding írta...

Én is szeretettel gratulálok Adél!

Otthon Művek írta...

Kedves druszám, szívből gratulálok, már meg is vettem a magazint. További szép napot!

Gabella írta...

Gratulálok én is! Hónapok óta hasonló táskát tervezek kötni! Most legalább van leírásom! :)

Timici írta...

gratulálok!!!
szuper ez a táska, pont van ilyen fülem is itthon, szóval már csak el kell készítenem:O)

Kicsianya írta...

Gratulálok, megérdemelted!
A bejegyzésed óta kokettálok vele, de még nincs megfelelő fonalam:(

Jucus írta...

Ezt az újsit meg kell szereznem! Nagyon tetszik ez a fonott kötött táskád, gratulálok!

Délka írta...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!

mindentbele-eraniko írta...

Kedves Adél(ka)!
Gratulálok a sikeredhez!!!Nagyon tetszik a táska,ezt azt hiszem el kell követnem nekem is:-)))

Szilvia írta...

Gratulálok! A Te fotóid sokkal színvonalasabbak, mint az újságban megjelentek! nem is értem, miért nem a pályázók fotóit használták fel...azok klasszissal jobbak voltak.