2010. november 15., hétfő

Szántottam gyöpöt, vetettem gyöngyöt ...

 
Májusban, amikor megkötöttem az első Baltic Blossom kendőmet, már tudtam hogy meg fogom kötni még egyszer ezt a mintát. A fecskefarok bogyóit most 8/0-ás Toho kása gyöngyökkel helyettesítettem, kicsit lassabban aladtam mintha lekötöttem volna a szokásos 7-es bogyókat. Gyönyörű fénye van a japán gyöngyöknek, szépen kiemelik a fecskefarok félköríves mintáját.

Minta:
Baltic Blossoms Lace Shawl
Tervező: Evelyn A. Clark
Fonal: halvány rózsaszín kasmír
Tű: 3,5 mm
Méret: 170x65 cm
Súly: 4 dkg
Készült: 2010. november 7.- 14. között

7 megjegyzés:

peony írta...

uh, oh... a gyöngyök...meg a fonal...meg a kötés..meg a---

Annamari írta...

Ez nagyon szép lett! Olyan finomka, és a gyöngyök olyan szépen illeszkednek bele...

Erika írta...

Ez az amit tegnap láttam? Nagyon szép munka!!!

Délka írta...

Köszönöm szépen!

Erika, ezt láttad a tegnap a wamp-on csak még nem volt kiblokkolva.

Irenka írta...

Tetszik ez a gyöngyös, pókhálófinomságú változat. Mutatsz "egészalakost" is?

bucilla írta...

Bár csak részletet mutatsz belőle, de nagyon finom kis darab lehet. Csodásan mutatnak benne a gyöngyök:)

Délka írta...

Sajnos nem lett jó a teljes fotó, ezért nem tettem fel:(