2010. november 24., szerda

Praktika

Évek óta megveszem a Praktika húsvéti és karácsonyi számait, sok jó ötletet találtam már bennük. Az este lapozgattam a decemberi Praktikában az Olvasói Fórumot és hirtelen megakadt a szemem az egyik adventi naptáron , amelyet még 2008-ban hímeztem (ez volt az első munkám a lányom születése után), a fotót beküldtem a magazin szerkesztőségének, de nem érkezett rá válasz. Tévesen jelent meg az évszám, de ez lényegtelen.
Érdekessége a jegenyeágon függő naptárnak hogy két 9-es van rajta, az egyik 6-os fordítva lett felvarrva:)

6 megjegyzés:

Monika írta...

És a te neved alatt jelent meg most? Mivel csak a nicknevedet ismerem.:)Nagyon kedves lett,jó sok munkád lehetett vele!

Délka írta...

Igen, a nevemet rendesen közölték. Nem volt különösebben nehéz a hímzés része, ha jól emlékszem néhány este alatt kihímeztem.

Judit írta...

De klassz!
Én is kitehetem a blogomba?:))
Idén sikerült végre az enyémet is bekeretezni, most már Boti szobájában lóg:)

Délka írta...

Persze, kiteheted:) Lefotózod majd a naptárotokat? Nagyon kíváncsi vagyok hogy milyen lett:)

Judit írta...

Köszi:)
amint készen vagyok a zsákokkal máris mutatom:)

Amanda írta...

Én is megtaláltalak!