2011. november 1., kedd

Ismét sapkákról

Az utóbbi napokban sapkákat kötögettem. Készült egy barnás-kékes  csavartmintás alpaka-gyapjú keverékből és egy sima beretfazon gyönyörű őszi színű fonalból.  Mindkettőhöz sálat is kötöttem, azokat majd később fogom mutatni.

Tervező:  Benke Erika
Fonal: Adriafil Lana Naturale Inca  67-es szín (50 % alpaka, 50% gyapjú; 50 g = 100 m) 
Tű: 4 és 5 mm
Súly: 60 gramm

 
Tervező:  Benke Erika
Fonal: Stella ( 53% gyapjú, 47% polyakryl; 50 gramm= 90m)
Tű: 5 és 6 mm
Súly: 70 gramm

7 megjegyzés:

Melinda írta...

Gyönyörű sapikat készítettél!!
Látom Mindet Erika tervezte,de hol lehet őket megvásárolni?
Én is hasonlót készítek,a Barka kötősuli alapján:)

Délka írta...

Melinda, mindkét lEírás ingyenes. A Barka kötősuliban megtalálod a sima beretfazont, a csavartmintás sapka leírását Erika Tanuljunk kötni blogján találod: http://benkeerika2.blogspot.com/2011/01/csavart-sapka-fogyasztasa.html
Jó kötögetést!

Kicsianya írta...

Hú, nagyon klasszak! Nekem főleg az őszi-színű tetszik!

Délka írta...

Köszönöm Kicsianya:) Nekem mindkét fonal nagyon tetszik, nem tudnék választani közülük.

Csilla írta...

Nagyon jó kis sapik. Színre nekem is az őszi tetszik jobban, mintára viszont a másik :)

Melinda írta...

No, hogy belejöttél!:) Szépek!
Mi a véleményed az Adriafil fonalról?

Délka írta...

Jó vele dolgozni, szépek a színek és megbízható minőségű fonal. A horgolófonalukat is többször használtam, a tavasszal 3 gyöngyvirágos függönyt kötöttem belőle.