2010. március 12., péntek

Kiri 2.

Még februárban kezdtem el ezt a kendőt, 3 nap alatt elkötöttem a rendelkezésemre álló összes fonalat és nagyon nem voltam megelégedve az eredménnyel. Sajnos túl rövidre sikeredett, vállkendő mérete lett. Olyan meleg, beburkolózósat szerettem volna kötni, de elfogyott a fonalam. Erikának szerencsémre volt még egy kis tartaléka és kisegített a bajból, a Kiri 3-as bejegyzésben már egy óriási kendőt fogok mutatni. Tudom, hogy jön a tavasz és már nincs szükség a nagyon meleg kendőkre, de jövőben jól fog majd:)

3 megjegyzés:

Timici írta...

szép lesz:O)
nem hiába Erika egy angyal:o)))

Délka írta...

Igen, valóban egy angyal:)

peony írta...

A blokkolás minden csipkével csodát tesz... én is az óriási kendőket szeretem.. de valahogy mindig nyáron jön rám a csipka-köthetnék...