2010. június 2., szerda

Madli's Shawl készülőfélben

16 megjegyzés:

Szihaj írta...

Gyönyörű, finom ez a csipke, és a fonal színe is nagyon tetszik :) Szép lesz!

Macus írta...

Annyira légiesnek látszik, csupa kis lyuk. Gyönyörű!

Ilona írta...

Csodálatos!

Macus írta...

Az előbb elfelejtettem megkérdezi: milyen fonalból készül ez a szépség, milyen vastag tűvel kötöd?

Kathy írta...

Nem tudok vele betelni, milyen csda szep dolgokat keszitesz! Ez is egy gyonyoru darab!

Irenka írta...

Leheletkönnyű szederhab. Szépséges lesz!

bucilla írta...

Csodás lesz! Sőt már most is az:)

Kriszti írta...

Meseszép! Nagyon tetszik már most. Azt hiszem nem szabad mostanában benézni Hozzád, mert nem fogok tudni ellenállni a csábításnak.

Délka írta...

Melinda által festett fonalból (1200m/100g, baby alpakka/selyem/kasmír (70/20/10)kötöm 3,5-ös tűvel.

Köszönöm lányok! Hamarosan mutatom az elkészült darabot, csak sajnos elég lassan haladok, mivel lakásfelújításba kezdtünk.

Macus írta...

Pont ezért kérdeztem. nekem is van ebből a fonalból (más szín), de még féltem hozzáfogni, annyira vékony. De ez annyira szép, hogy csak belefogok. (már gombolyítva van az egyik)

Melinda írta...

Óh-óh-óh!:) Micsoda pazar látvány!:)

Melinda írta...

Ez az a fonal, amelyik a könyvvel együtt érkezett hozzád? Mert ha igen, akkor ez merinó/selyem.

Kicsianya írta...

Ez igen! Olyan vagy, mint egy Pók, szövöd a hálót!De Te ögyesebb vagy,mert mintát is raksz bele!:)
Nagyon szép!!!

Délka írta...

Melinda, csak jobban tudod hogy mit festettél:) Leírnád pontosan hogy milyen arányban tartalmaz selymet? Az 1200 m/100 gramm stimmel:)

Melinda írta...

Ó, nehogy azt hidd!;D Csak gyanakodni kezdtem, meglestem a blogomon és onnan vagyok ilyen okos.;) 80% a merinó, 20% a selyem benne.

peony írta...

ígéretesnek látszik! Kíváncsi vagyok a készre is :-)