2010. június 24., csütörtök

Elkészült munkáimról

nem tudtam fotót készíteni, ugyanis napokig zuhogott az eső és mindenképpen kinti napsütéses fényképeket szerettem volna. Erdélyi barangolásaink során befejeztem egy selymes lila Madli's Shawl-t, amelynek a színét nagyon eltalálta Melinda; egy tiritarka Seraphim Shawlt uruguayi fonalból és egy Juneberry kendőt amelynek a borvörös fonalát a májusi kötős találkozón kaptam ajándékba. A Juneberryt mindkét oldalán kellett kötni, nem volt pihenő fordított sor. Most éppen alkotói válságban szenvedek, nem tudom eldönteni hogy mit kössek legközelebb. Mit kössek lányok???

6 megjegyzés:

Annamari írta...

Jaj, ha kedvet kapnál kötni velem azt amit most én, de jó volna... Tudod Te jól, mit... de megértem, ha nem. :-)

Anice kötős blogja írta...

Hát jól kitettél mgadért! A Madli már a bemutatott részleteken is lenyűgöző volt, készen bizonyára még szebb.
A Seraphim mintája nekem is tetszik, de a Juneberryt egy kicsit férfiasnak találom, de hát ez nem csoda ugye mert Jared tervezte-és azon sem lehet csodálkozni, hogy most egy csöppet kiürült minden. De nem tart sokáig, ugye?

Melinda írta...

Hiszen te nem is alkotói válságban szendvedsz, hanem inkább pont, hogy túl sok a megkötendő dolog, nem?:)
Nem tudom, mit köss... Hm... átküldök valamit, jó?;D

Délka írta...

Várom Melinda:)

Melinda írta...

Átküldtem azon melegében a yahoo!-s címedre. Nyugtass meg, hogy átment, különben most már tényleg kardomba dőlök!

Délka írta...

Átjött, köszönöm szépen!